Friday, July 27, 2012

CINTA TERAKHIR AKU :-)

Arini aku sangat2 rindu kt die...wlaupun baru seminggu xjumpa....
Aku nak cakap kat die yang aku terlalu sayangkan die...
Aku nak jaga die...
Die buah hati aku....sampai bile2 pon....
Banyak dugaan sepanjang bersame....
tapi kami tetap bersama....


Aku rindu nak tengok matahari terbenam dgn die....
Dulu waktu kami dekat....selalu die bawak aku g tepi pantai...
tengok matahari terbenam....
Setiap hari jumpe...sampaikan orang tanye...
"xbosan ke tgk muke die tiap2 hari???"
Dalam hati aku...xpernah ada rase bosan 2...
24jam pon aku xpernah bosan....

Dulu tiap hari kuar....makan same2...
susah senang same2....die mkn aku mkn...die xmkn aku xmkn...
Rindu nak masakkan untuk die dengan penuh kasih sayang....
Rindu nak dekat n bersame die mcm dulu....
kami bahagia sangat...sampai skunk....
Cume bezanye kami jauh...jumpa pon jarang...
masing-masing bz...tapi hati aku tetap dekat die...
tak pernah berubah walau ckit pon....
tapi makin hari makin sayang....kadang2 kami gado jugak...
tapi adatla..sedangkan lidah lagi tergigit...

Skunk die bz ngn bisnes die...die cakap die wat semue ni untuk kami...
siang malam die bekerja...sampai kadang2 balik sampai ke pagi...
aku tau die wat semue ni utk aku jugak...tapi aku xnak sampai diri die terabai....
aku risau sangat kat die...dulu boleh lagi coz depan mate....ni dah jauh...
susah plak....ikutkan hati nak je ikut je mane die pergi...risau punye pasal...
tapi xboleh...kami xde ape2 ikatan yang sah...so xelok plak nak wat mcm 2...

KHAS BUAT DIE *JAMALUDIN*

Abang...ayang minta maaf klu ayg marah abg...ayg kejap2 kol abg...
ayg bukan ape...ayg risau abg...risau sangat2....xde niat nak menggu pon...
ayg tau 2 semua untuk kite...tapi jangan sampai mcm 2 sekali...
ayg sygkan abg...ayg rindukan abg...
abg...ayg akan sentiasa bersama abg...susah senang abg...
ayg sentiasa doakan abg...berjaya dlm bisnes abg...n berjaya dalam kerja abg...
n ayg doakan abg selamat...
abg buah hati ayg...i luv u sayangku...
selama2nya...
ayg doakan semoga kite bertemu jodoh...
dekatkan jodoh kami dan permudahkanlah hubungan kami...
abg cinta terakhir ayg....

No comments:

Post a Comment